Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

неделя, 9 октомври 2011 г.

Но аз Бога ще потърся, и делото си ще възложа на Бога

Но аз Бога ще потърся, и делото си ще възложа на Бога
Светлина за всеки ден...


Сутрин
Има ли нещо невъзможно за Господа? - Предай на Господа пътя си; И уповавай на Него, и Той ще извърши очакването ти. - Не се безпокойте за нищо; но във всяко нещо, с молитва и молба изказвайте прошенията си на Бога с благодарение. - И всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас.
А когато Езекия взе писмото от ръката на посланиците та го прочете, Езекия възлезе в Господния дом и го разгъна пред Господа. И Езекия се помоли пред Господа.

Преди да Ме призоват те, Аз ще отговарям, И докато ще говорят те, Аз ще слушам. - Голяма сила има усърдната молитва на праведния.
Любя Господа защото послуша Гласа ми и молбите ми;.Понеже приклони ухото Си към мене, затова ще Го призовавам догдето съм жив.

Йов 5:8; Битие 18:14 - Псалми 37:5 - Фил. 4:6 -1 Пет. 5:7; Исая 37:14,15; Исая 65:24 - Яков 5:16; Псалми 116:1,2.

С тяло измито в чиста вода


Вечер
Да направиш... меден умивалник,... и да го поставиш между шатъра за срещане и олтара и да налееш вода в него, та Аарон и синовете му да умиват ръцете си и нозете си в него. когато влизат в шатъра за срещане нека се мият с водата, за да не умрат; или когато пристъпват при олтара да служат, като изгарят жертва чрез огън на Господа, тогава да умиват ръцете си и нозете си, за да не умрат. - Или не знаете, че вашето тяло е храм на Светия Дух, който е във вас. - Ако някой развали Божия храм, него Бог ще развали; защото Божият храм е свят, който храм сте вие.

Пак вън от плътта си ще видя Бога: Когото сам аз ще видя, и очите ми ще гледат, и то не като чужденец. - И в него (храма) никак няма да влезе нещо нечисто, нито оня, който върши мерзост. - Тъй като очите Ти са твърде чисти за да гледаш злото, и не можеш да погледнеш извращението, - И тъй, моля ви, братя, поради Божиите милости, да представите телата си в жертва жива, света, благоугодна на Бога, като ваше духовно служение.

Евр. 10:22; Изход 30:18-21 - 1 Кор 6:19 - 1 Кор. 3:17; Йов 19:26,27 - Отк. 21:27 - Авакум 1:13 - Рим. 12:1.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 3 Декември
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар