Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

понеделник, 24 октомври 2016 г.

Уповавай на Господа от все сърце, и не се облягай на своя разум. Във всичките си пътища признавай Него, и Той ще оправя пътеките ти.

Уповавай на Господа от все сърце, и не се облягай на своя разум. Във всичките си пътища признавай Него, и Той ще оправя пътеките ти.


Светлина за всеки ден...

Сутрин
Уповавайте на Него, люде, на всяко време, изливайте сърцата си пред Него; Бог е наше прибежище.

Аз ще те вразумя, и ще те науча Пътя, по който трябва да ходиш; Ще те съветвам, Като върху тебе ще бъде окото Ми. Не бивайте като кон или като муле, които нямат разум; За чиито челюсти трябват оглавник и юзда, за да ги държат, иначе, не биха се приближавали при Тебе. Много ще бъдат скърбите на нечестивия; Но онзи, който уповава на Господа, милост ще го окръжи. - И ушите ти ще слушат зад тебе слово, което, когато се отклонявате на дясно и когато се отклонявате на ляво, ще казва: Тоя е пътят, ходете по него.


Ако Ти не дойдеш с мене, не ни извеждай от тука. Защото как ще се познае сега, че съм придобил Твоето благоволение, аз и Твоите люде? нали чрез Твоето дохождане с нас, така щото да се отделим аз и Твоите люде, от всичките люде, които са по лицето на земята.

Притчи 3:5,6. Пс. 62:8. Пс. 32:8 10. - Ис. 30:21. Изход 33:15,16.

Спускам се към прицелната точка за наградата на горното от Бога призвание в Христа Исуса.


Вечер
Ако искаш да бъдеш съвършен... дойди и Ме следвай. - Аз съм…, наградата ти е извънредно голяма.

Хубаво, добри и верни слуго! в малкото си бил верен, над многото ще те поставя; влез в радостта на господаря си. - И те ще царуват до вечни векове.

Ще получите венеца на славата, който не повяхва. - Венец на живота. - Венецът на правдата. - Венец, …. нетленен.

Отче, желая гдето съм Аз, да бъдат с Мене и тия, които си Ми дал, за да гледат Моята слава, която си Ми дал. - И така ще бъдем всякога с Господа.

Понеже смятам, че сегашните временни страдания не заслужават да се сравнят със славата, която има да се открие към нас.


Фил. 3:14. Мат. 19:21. - Бит. 15:1. Мат. 25:21. - Отк. 22:5. 1 Пет. 5:4. - Як. 1:12. - 2 Тим. 4:8.- 1 Кор. 9:25. Йоан 17:24. - 1 Сол. 4:17. Рим. 8:18.

И просторът известява делото на ръцете Му. (Псалм 19:1б)

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 3 Март
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!


Няма коментари:

Публикуване на коментар