Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

сряда, 7 ноември 2012 г.

Отец е по-голям от Мене.

Отец е по-голям от Мене.
Светлина за всеки ден...

Сутрин
Когато се молите, думайте: Отче наш, Който си на небесата. - Моя Отец и вашия Отец, ... Моя Бог и вашия Бог. - Както Ми е заповядал Отец, така правя.
Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.

Отец люби Сина и е предал всичко в Неговата ръка. - Както си Му дал власт над всяка твар да даде вечен живот на всички, които си Му дал.
Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е. Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; как казваш ти: Покажи ми Отца? Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене?

Аз и Отец едно сме. - Както Отец възлюби Мене, така и Аз възлюбих вас; пребъдвайте в Моята любов. Ако пазите Моите заповеди, ще пребъдвате в любовта Ми, както и Аз опазих заповедите на Отца Си и пребъдвам в Неговата любов.

Йоан 14:28. Лука 11:2 - Йоан 20:17 - Йоан 14:31 - Йоан 14:10. Йоан 3:35. - Йоан 17:2. Йоан 14:8 10. - Йоан 10:30 - Йоан 15:9,10.


[Нейното потомство] ще ти нарани главата, а ти ще му нараниш петата.

Вечер
Толкова бе погрозняло лицето му, повече от лицето на кой да е бил човек, и образът му от образа на кой да е от човешките синове. - Но Той биде наранен поради нашите престъпления, Бит биде поради нашите беззакония; На Него дойде наказанието докарващо нашия мир, И с Неговите рани ние се изцелихме.

Сега е вашият час [на главни свещеници, началници на храмовата стража и на старейшините] и на властта на тъмнината. - Ти [Пилат] не би имал никаква власт над Мене, ако не бе ти дадено от горе.

Затова се яви Божият Син, да съсипе делата на дявола. - Изгони много бесове; и не позволяваше на бесовете да говорят, понеже Го познаваха.

Даде Ми се всяка власт на небето и на земята. - В Моето име бесове ще изгонват.

А Бог на мира, скоро ще смаже сатана под нозете ви.


Битие 3:15. Ис. 52:14 - Ис. 53:5. Лука 22:53 - Йоан 19:11. 1 Йоан 3:8 - Марк 1:34. Мат. 28:18 - Марк 16:17. Рим. 16:20.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 14 Януари
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар