Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

вторник, 26 февруари 2019 г.

Да усъвършенства чрез страдания

Да усъвършенства чрез страдания


Светлина за всеки ден...

Сутрин
Душата Ми е прескръбна до смърт; постойте тук и бдете заедно с Мене. И като пристъпи малко напред, падна на лицето Си, и се молеше, казвайки: Отче Мой, ако е възможно, нека Ме отмине тази чаша; не обаче, както Аз искам, но както Ти искаш. - И като беше на мъка, молеше се по-усърдно; и потта Му стана като големи капки кръв, които капеха на земята.

Връзките на смъртта ме обвиха, и мъките на преизподнята ме намериха; Скръб и беда срещнах. - Укор съкруши сърцето ми, и съм много отпаднал; И чаках да ме пожали някой, но нямаше никой, - и утешители, но не намерих. - Погледни надясно ми и виж, че никой не иска да знае за мене; Избавление няма вече за мене; никой не се грижи за живота ми.

Той бе презрян и отхвърлен от човеците. Човек на скърби и навикнал на печал; И както човек, от когото отвръщат хората лице, презрян бе, и за нищо Го не счетохме.


Евр. 2:10. Мат. 26:38,39. - Лука 22:44. Пс. 116:3. - Пс. 69:20. - Пс. 142:4. Ис. 53:3.

Господ направи небето и земята, морето и всичко що има в тях.


Вечер
Небесата разказват славата Божия, и просторът известява делото на ръцете Му. -
Чрез словото на Господа станаха небесата, И чрез дишането на устата Му цялото им множество. Защото Той каза, и стана; Той заповяда, и затвърди се. - Ето, народите са като капка от ведро, И се считат като ситен прашец на везните; Ето, островите са като ситен прах що се вдига.

С вяра разбираме, че световете са били създадени с Божието слово, тъй щото видимото не стана от видими неща.

Когато гледам Твоите небеса, делото на Твоите пръсти, Луната и звездите, които Ти си отредил, Казвам си: Що е човек та да го помниш? Или човешки син та да го посещаваш?


Из. 20:11 Пс. 19:1. - Пс. 33:6,9. - Ис. 40:15. Евр. 11:3. Пс. 8:3,4.


Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 15 Март
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар