Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

неделя, 10 април 2011 г.

Майка Моя и братя Мои са тия, които слушат Божието слово и го изпълняват

Майка Моя и братя Мои са тия, които слушат Божието слово и го изпълняват.
Светлина за всеки ден...


Сутрин
Понеже и Оня, Който освещава, и ония, които се освещават, всички са от Едного; за която причина Той не се срамува да ги нарича братя, казвайки: "Ще възвестявам името Ти на братята Си; Ще Те хваля всред събранието". - Понеже в Христа Исуса нито обрязването има някаква сила, нито необрязването, но вяра, която действува чрез любов. - Вие сте Ми приятели, ако вършите онова, което ви заповядвам. - Блажени ония, които слушат Божието слово и го пазят.
Не всеки, който Ми казва: Господи! Господи! ще влезе в небесното царство, но който върши волята на Отца Ми, Който е на небесата. - Моята храна е да върша волята на Онзи, Който ме е пратил
Ако речем, че имаме общение с Него, а ходим в тъмнината, лъжем и не действуваме според истината. - Но ако някой пази словото Му, неговата любов към Бога е наистина съвършена. По това знаем, че сме в Него.

Лука 8:21; Евр. 2:11-12 - Гал. 5:6 - Йоан 15:14 - Лука 11:28; Мат. 7:21 - Йоан 4:34; 1 Йоан 1:6 - 1 Йоан 2:5.

Що правиш тук, Илие?


Вечер
Знае, обаче, пътя ми. - Издирваш ходенето ми и лягането ми, И знаеш всичките ми пътища. - Къде да отида от твоя Дух? Или от присъствието Ти къде да побягна? - Ако взема крилата на зората И се заселя в най-далечните краища на морето, и там ще ме води ръката Ти, и Твоята десница ще ме държи.
Илия беше човек със същото естество като нас. - Страхът от човека туря примка, А който уповава на Господа ще бъде поставен на високо. - Ако падне, не ще се повали, Защото Господ подпира ръката му. - Защото праведният ако седем пъти пада, пак става.
Да не ни дотегнува да вършим добро, ако се не уморяваме, своевременно ще пожънем. - Духът е бодър, а тялото - немощно. - Както баща жали чадата си, Така Господ жали ония, които Му се боят.

1 Царе 19:9; Йов 23:10 - Псалми 139:1-3,7,9-10; Яков 5:17 - Притчи 29:25 - Псалми 37:24 - Притчи 24:16; Гал. 6:9 - Мат. 26:41 - Псалми 103:13-14.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 24 Ноември
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар