Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

понеделник, 4 април 2011 г.

Но всеки, който ме слуша, ще живее в безопасност, И ще бъде спокоен без да се бои от зло

Но всеки, който ме слуша, ще живее в безопасност, И ще бъде спокоен без да се бои от зло
Светлина за всеки ден...



Сутрин
Господи, Ти си бил нам обиталище из род в род. - Който живее под покрива на Всевишния, Той ще пребъдва под сянката на Всемогъщия. - Неговата вярност е щит и закрила.
Животът ви е скрит с Христа в Бога. - който докача вас, докача зеницата на окото Му. - Не бойте се; стойте и гледайте избавлението, което Господ ще извърши за вас днес; Господ ще воюва за вас, а вие ще останете мирни. - Бог е нам прибежище и сила, винаги изпитана помощ в напасти, затова няма да се уплашим.
Исус веднага им проговори, казвайки: Дерзайте! Аз съм; не бойте се. - Защо се смущавате и защо се пораждат такива мисли в сърцата ви? Погледнете ръцете Ми и нозете Ми, че съм Аз същият; попипайте Ме и вижте, защото дух няма меса и кости, както виждате, че Аз имам. - Защото зная в Кого съм повярвал, и съм уверен, че Той е силен да опази до оня ден онова, което съм му поверил.

Притчи 1:33; Псалми 90:1 - Псалми 91:1 - Псалми 91:4; Кол. 3:3 - Изход 14:13-14 - Псалми 46:1-2; Матей 14:27 - Лука 24:38-39 - 2 Тим. 1:12.

Моето царство не е от този свят


Вечер
Той, като принесе една жертва за греховете, седна за винаги отдясно на Бога, та оттогава нататък чака, докле се положат враговете Му за Негово подножие. - От сега нататък ще видите Човешкия Син седящ отдясно на силата и идещ на небесните облаци.
Защото Той трябва да царува, докато положи всички врагове под нозете Си.
Благодарение на Бог, Който ни дава победата чрез нашия Господ Исус Христос. - Възкреси Го от мъртвите и Го тури да седне от дясната Си страна на небесата, далече по-горе от всяко началство и власт, сила и господство, и всяко име, с което се именуват, не само в тоя свят, но и в бъдещия. И всичко покори под нозете Му, и постави Го да бъде глава над всичко за църквата, която е Негово тяло, изпълнено с пълнотата на Този, Който изпълнява всичко във всички. - Което своевременно ще бъде открито от блажения и единствен Властител, Цар на царствуващите и Господ на господствуващите.

Йоан 18:36; Евр. 10:12-13 - Мат. 26:64; 1 Кор. 15:25; 1 Кор. 15:57 - Еф. 1:20-23 - 1 Тим 6:15.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 23 Ноември
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар