Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

събота, 5 април 2014 г.

Бъдете силни... и работете; защото Аз съм с вас, казва Господ на Силите.

Бъдете силни... и работете; защото Аз съм с вас, казва Господ на Силите.


Светлина за всеки ден...

Сутрин
Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо. - За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява. - Заяквайте в Господа и в силата на Неговото могъщество. - Да се радвате в Господа е вашата сила.

Укрепете ръцете си, вие които в тия дни слушате тия думи чрез устата на пророците. - Укрепете немощните ръце, и утвърдете ослабналите колена. Кажете на ония, които са с уплашено сърце; Укрепете се! не бойте се! - И Господ погледна към него и му каза: Иди с тая твоя сила.

Ако Бог е откъм нас, кой ще бъде против нас? - Затова, като имаме това служение, както и придобихме милост, не се обезсърчаваме.

Да не ни дотяга да вършим добро; защото, ако се не уморяваме, своевременно ще пожънем. - Благодарение на Бога, Който ни дава победата чрез нашия Господ Исус Христос.


Агей 2:4. Йоан 15:5.- Фил. 4:13.- Еф. 6:10. - Неем. 8:10. Зах. 8:9. - Ис. 35:3,4. - Съдии 6:14. Рим. 8:31. - 2 Кор. 4:1. Гал. 6:9. - 1 Кор. 15:57.

Тъмнината не укрива нищо от Тебе.

Вечер
Очите на Бога са върху пътищата на човека, и Той гледа всичките му стъпки. Няма тъмнина, нито мрачна сянка, където да се крият ония, които вършат беззаконие. - Може ли някой да се скрие в тайни места, та Аз да го не видя? … Не Аз ли изпълням небесата и земята?

Няма да се боиш от нощен страх, … От мор, който ходи в тъмнина… Понеже ти си казал: Господ е прибежище мое, и си направил Всевишния обиталището си, затова няма да те сполети никакво зло, Нито ще се приближи язва до шатъра ти. - Той няма да остави да се поклати ногата ти. Господ ти е пазач; Господ е твой покров отдясно ти. Слънцето няма да те повреди денем, нито луната нощем. Господ ще те пази от всяко зло.

Да! и в долината на мрачната сянка ако ходя няма да се уплаша от зло, защото Ти си с мене.


Пс. 139:12. Йов 34:21,22. - Ер. 23:24. Пс. 91:5,6,9,10. - Пс. 121:3,5 7. Пс. 23:4.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 3 Февруари
Пламен Шопов,http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар