Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

неделя, 1 март 2015 г.

Остави Ме сега, защото така ни е прилично да изпълним всичко що е право.

Остави Ме сега, защото така ни е прилично да изпълним всичко що е право.

Светлина за всеки ден...

Сутрин


Драго ми е, Боже мой, да изпълнявам Твоята воля; Да! законът Ти е дълбоко в сърцето ми.
Да не мислите, че съм дошъл да разруша закона или пророците; не съм дошъл да разруша но да изпълня. Докле премине небето и земята, ни една йота, ни една точка от закона няма да премине, докато всичко не се сбъдне. - Господ благоволи заради правдата Си Да възвеличи закона и да го направи почитан. - Ако вашата правда не надмине правдата на книжниците и фарисеите, никак няма да влезете в небесното царство.


Понеже това, което бе невъзможно за закона, поради туй, че бе ослабнал чрез плътта, Бог го извърши като изпрати Сина Си в плът подобна на греховната плът и в жертва за грях, и осъди греха в плътта, за да се изпълнят изискванията на закона в нас, които ходим, не по плът, но по Дух. - Понеже Христос изпълнява целта на закона, да се оправдае всеки, който вярва.

Мат. 3:15. Пс. 40:8. Мат. 5:17,18. - Ис. 42:21. Мат. 5:20. Рим. 8:3,4. - Рим. 10:4.

Аз съм твоят дял и твоето наследство.

Вечер
Кого имам на небето освен Тебе? И на земята не желая другиго освен Тебе. Чезне плътта ми и сърцето ми; Но Бог е сила на сърцето ми и вечния ми дял. - Господ е делът на наследството ми и на чашата ми! Ти поддържаш това, което ми се е паднало. За мене делът падна на приятни места; Да! получих прекрасно наследство.
Господ е дял мой, казва душата ми; затова ще се надявам на Него.
Възприех Твоите свидетелства за свое наследство до века, защото те са радост на сърцето ми.

Боже, Ти си мой Бог; от ранина Те търся; Душата ми жадува за Тебе, плътта ми Те ожида, в една пуста, изнурена и безводна земя. Понеже Ти си бил помощ на мене, и под сянката на Твоите крила ще се радвам.

Възлюбленият ми е мой, и аз негова.


Чис. 18:20. Пс. 73:25,26. - Пс. 16:5,6. Пл. на Ер. 3:24. Пс. 119:111. Пс. 63:1,7. Песни 2:16.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 14 Февруари
Пламен Шопов,http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар