Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

петък, 1 януари 2016 г.

Ти си мое прибежище в злощастен ден.

Ти си мое прибежище в злощастен ден.


Светлина за всеки ден...

Сутрин

Мнозина думат: Кой ще ни покаже доброто? Господи, издигни над нас светлостта на лицето Си. - А аз ще пея за Твоята сила, Да! На ранина високо ще славословя Твоята милост; Защото Ти си ми станал крепост и прибежище в деня на бедствието ми.

Аз в благоденствието си рекох: Няма да се поклатя до века. Скрил си лицето Си, и смутих се.
Към Тебе, Господи, извиках, и на Господа се помолих, като казах: Каква полза от кръвта ми, ако сляза в рова? Пръстта ще Те славослави ли? Ще възвестява ли истината Ти? Послушай, Господи, и смили се за мене; Господи, бъди ми помощник.


Оставих те за малко време, но с голяма милост ще те прибера. В изобилието на гнева Си скрих лицето Си от тебе за един миг; Но с вечна благост ще се смиля за тебе, казва Господ Изкупителят ти. - Скръбта ви ще се обърне в радост. - Вечер може да влезе плач да пренощува, а на сутринта иде радост.

Ер. 17:17. Пс. 4:6. Пс. 59:16. Пс. 30:6-10. Ис. 54:7,8. Йоан 16:20. Пс. 30:5.

Молитва:
Боже в зъл ден ще ме избавиш. Твоята десница ще покори неприятелите ми. Душата ми тихо уповава на Теб. В Тебе е спасението ми. Тебе чакам Господи. Амин!


Адам... и роди син по свое подобие по своя образ.


Вечер
Кой може да извади чисто от нечисто? - Ето родих се в нечестие, и в грях ме зачна майка ми.

Мъртви чрез вашите престъпления и грехове... по естество сме били чада на гнева, както и другите. - Аз съм от плът, продаден под греха. Защото не зная какво правя: понеже не върша това, което искам; но онова което мразя, него върша. Зная, че в мене, сиреч, в плътта ми, не живее доброто.

Чрез един човек грехът влезе в света... чрез непослушанието на единия човек станаха грешни мнозината. - Но дарбата не е такава каквото бе прегрешението; защото, ако поради прегрешението на единия измряха мнозината, то Божията благодат и дарбата чрез благодатта на един човек, Исус Христос, много повече се преумножи за мнозината.

Законът на животворящия Дух ме освободи в Христа Исуса от закона на греха и на смъртта.

Благодарение на Бога, Който ни дава победата чрез нашия Господ Исус Христос.


Бит. 5:3. Йов 14:4. Пс. 51:5. Еф. 2:1,3. - Рим. 7:14,15,18. Рим. 5:12,19. Рим. 5:15. Рим. 8:2. 1 Кор. 15:57.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 18 Февруари
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!


Няма коментари:

Публикуване на коментар