Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

петък, 29 януари 2016 г.

Аз съм Господ, Който ви освещавам.

Аз съм Господ, Който ви освещавам.


Светлина за всеки ден...

Сутрин
Аз съм Господ вашият Бог, който ви отделих от племената. И бъдете свети на Мене; защото Аз съм свят, и ви отделих от племената за да бъдете Мои.

Призваните от Бога Отца. - Освети ги чрез истината; Твоето слово е истина. - А сам Бог на мира да ви освети напълно; и дано се запазят непокътнати духа, душата и тялото ви без порок, до пришествието на нашия Господ Исус Христос.


Исус, за да освети людете чрез Собствената Си кръв, пострада вън от градската порта. - Нашият Спасител Исус Христос, Който даде Себе Си за нас, за да ни изкупи от всяко беззаконие и очисти за Себе Си люде за Свое притежание, ревностни за добри дела. - Понеже и Оня, Който освещава, и ония, които се освещават, всички са от Едного; за която причина Той не се срамува да ги нарича братя. - И заради тях Аз освещавам Себе Си, за да бъдат и те осветени чрез истината. - Чрез освещението на Духа, за да сте послушни и да бъдете поръсени с кръвта Исус Христова; благодат и мир да ви се умножи.

Лев. 20:8. Лев. 20:24,26. Юда 1. - Йоан 17:17. - 1 Сол. 5:23. Евр. 13:12. - Тит. 2:13,14. Евр. 2:11. Йоан 17:19. - 1 Пет. 1:2.


Виделина се сее за праведния, и веселие за ония, които са с прави сърца.


Вечер
Ония, които сеят със сълзи, с радост ще пожънат. Оня, който излиза с плач, когато носи мярата семе, той непременно с радост ще се върне носейки снопите си.

Когато го сееш, не посяваш тялото, което ще изникне, а голо зърно.

Благословен да бъде Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Който според голямата Си милост ни възроди за жива надежда чрез възкресението на Исуса Христа от мъртвите. В което блаженство се радвате, ако и за малко време да скърбите сега, ако е потребно в разни изпитни, с цел: изпитването на вашата вяра, като е по-скъпоценно от златото, което гине, но пак се изпитва чрез огън, да излезе за хвала и слава и почест, когато се яви Исус Христос.


Пс. 97:11. Пс. 126:5,6. 1 Кор. 15:27. 1 Пет. 1:3,6,7.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 21 Февруари
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!


Няма коментари:

Публикуване на коментар