Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

неделя, 7 ноември 2010 г.

Блажен тоя човек, който ме слуша, Като бди всеки ден при моите порти, И чака при стълбовете на вратата ми

Блажен тоя човек, който ме слуша, Като бди всеки ден при моите порти, И чака при стълбовете на вратата ми.
Светлина за всеки ден...

Сутрин
Ето, както очите на слугите гледат към ръката на господаря им, Както очите на слугинята към ръката на господарката й. Така гледат нашите очи към Господа нашия Бог, Докле се смили за нас.Това да бъде във всичките ви поколения всегдашно всеизгаряне пред Господа, при вратата на шатъра за срещане, гдето ще се срещам с вас, да говоря там с тебе. - На всяко място, гдето ще правя да се помни Името Ми, ще дохождам при тебе и ще те благославям.
Защото, гдето двама или трима са събрани в Мое име, там съм и Аз посред тях. Но иде час, и сега е, когато истинските поклонници ще се покланят на Отца с дух и истина; защото такива иска Отец да бъдат поклонниците Му. Бог е дух; и ония, които Му се покланят, с дух и истина трябва да се покланят.
Молещи се в Духа на всяко време с всякаква молитва и молба. - Непрестанно се молете.


Притчи 8:34; Псалм 123:2 - Изход 29:42 - Изход 20:24; Мат. 18:20 - Йоан 4:23-24; Еф. 6:18 - 1 Сол. 5:17.

И името Му ще бъде... Съветник

Вечер
И духът Господен ще почива на него, Дух на мъдрост и разум, Дух на съвет и на сила, Дух на знание и на страх от Господа; И той ще се наслаждава в страха от Господа.
Не вика ли мъдростта? И разумът не издава ли гласа си? Към вас, човеци, викам, И гласът ми е към човешките чада. Вие, глупави, разберете благоразумие, И вие, безумни, придобивайте разумно сърце. Послушайте, защото ще говоря хубави неща. И ще отворя устните си да произнеса правото. У мене е съветът и здравомислието; Аз съм разум; у мене е силата.
Господа на Силите, Който е чудесен в съвет, превъзходен в мъдрост. - Но ако някому от вас не достига мъдрост, нека иска от Бога, Който дава на всички щедро без да укорява, и ще му се даде. - Уповавай на Господа от все сърце, И не се облягай на своя разум. Във всичките си пътища признавай Него, И Той ще оправя пътеките ти.


Исая 9:6; Исая 11:2-3; Притчи 8:1, 4-6, 14; Исая 28:29 - Яков 1:5; Притчи 3:5-6.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 1 Ноември
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар