Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

вторник, 2 ноември 2010 г.

Такъв е възлюбеният ми

Такъв е възлюбеният ми
Светлина за всеки ден...

Сутрин
Да Му бъде приятно моето размишление - Такъв е възлюбеният ми...личи и между десет хиляди - Крайъгълен камък, избран, скъпоценен; И който вярва в Него, не ще се посрами - Ти си по-красив от човешките чада; На устата Ти се изля благодат - Бог го превъзвиши, и Му подари името, което е над всяко друго име - Защото Отец благоволи да всели в Него съвършената пълнота.
Когото любите без да сте Го видели; в Когото като вярвате, без сега да Го виждате, радвате се с неизказана и преславна радост.
А още всичко считам като загуба заради това превъзходно нещо - познаването на моя Господ Христос Исус, за Когото изгубих всичко и считам всичко за измет, само Христа да придобия, и да се намеря в Него, без да имам за своя правда оная, която е от закона, но оная, която е чрез вяра в Христа, то ест, правдата, която е от Бога въз основа на вяра.

Песен на песните 5:16; Псалм 104:34 - Песен на песните 5:10 - 1 Пет. 2:6 - Псалми 45:2 - Фил. 2:9 - Кол. 1:19; 1 Пет. 1:8; Фил. 3:8-9.

Давид се укрепи в Господа своя Бог

Вечер
Господи, при кого да отидем? Ти имаш думи на вечен живот. Защото зная в Кого съм повярвал, и съм уверен, че Той е силен да опази до оня ден онова, което съм му поверил.
В утеснението си призовах Господа. И към Бога мой викнах; От храма Си Той чу гласа ми, И викането ми пред Него стигна в ушите Му.
Стигнаха ме в деня на бедствието ми; Но Господ ми стана подпорка. И изведе ме на широко, Избави ме, защото имаше благоволение към мене.
Ще благославям Господа на всяко време. Похвала към Него ще бъде винаги в устата ми. С Господа ще се хвали душата ми; Смирените ще чуят това и ще се зарадват. Величайте Господа с мене, И заедно нека възвеличим името Му. Потърсих Господа; и Той ме послуша, И от всичките ми страхове ме избави. Вкусете и вижте, че Господ е благ; Блажен оня човек, който уповава на Него.

1 Царе 30:6; Йоан 6:68 - 2 Тим. 1:12; Псалми 18:6, 18-19; Псалми 34:1-4,8

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 29 Октомври
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар