Светлина на света

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота. Йоан 8:12

”Светлина за всеки ден” на Самуел Багстер

са едни от най-обичаните размишления на всички времена. Те ни предлагат кратко посвещение всяка сутрин и вечер, въз основа на Библията. Оригиналното издание е подготвено от Джонатан Багстер и други членове семейството, които са потомци на известният книжар от Лондон, Самуел Багстер. Патриархът на семейството, Самуел Багстер създава силна семейна традиция за ежедневно четене на Библията и медитация. Неговите потомци черпят от кладенеца на това наследство, като предлагат тези посвещения в полза на всички вярващи. Това безценно съдържание е плод на молитвите на едно благочестиво и посветено християнско семейство.
Една от интересните особености на тези посвещения е редът и представянето на стиховете от Библията. Всяко прочитане е проектирано около една централна тема библейски стихове и включва така специално избрани стихове, които да ви дадат поглед върху темата, докато четете, медитирате върху и прилагате писанията в живота си. Понякога стих по назад на една глава ще предшества стих по напред от същата глава. Това не е случайно, че стиховете са били подредени по този начин, за да изведат в прогресия темите и мисълта на Багстер, върху които той иска да наблегне.
"Светлина за всеки ден" може да се чете всяка година. Тъй като Писанията са винаги актуални и обстоятелствата в нашия живот винаги се променят, така вие постоянно ще разширявате възгледите си и широчината на разбиране на Словото ще задълбочава всяка година, докато четете пасажи от Библията. Благословение и нека да бъдем светлината и солта на земята!

вторник, 9 ноември 2010 г.

Защото пътищата Господни са прави, и праведните ще ходят по тях, а престъпниците ще паднат в тях

Защото пътищата Господни са прави, и праведните ще ходят по тях, а престъпниците ще паднат в тях
Светлина за всеки ден...

Сутрин
За вас, прочее, които вярвате, Той е скъпоценност, а на тия, които не вярват...камъкът, о който да се спъват, и канара, в която да се съблазняват - Пътят Господен е крепост за непорочния и съсипване за ония, които вършат беззаконие.
Който има уши да слуша, нека слуша - Който е мъдър нека внимава на това. И нека размишляват човеците за Господните милости - Окото е светило на тялото, и тъй, ако окото ти е здраво цялото ти тяло ще бъде осветено - Ако иска някой да върши Неговата воля, ще познае дали учението е от Бога - Защото който има, нему ще се даде, и ще има изобилие.

Който е от Бога, той слуша Божиите думи; вие затова не слушате, защото не сте от Бога - И искате да дойдете при Мене, за да имате живот - Моите овце слушат гласа Ми, и Аз ги познавам, и те Ме следват.
Осия 14:9; 1 Пет. 2:7-8 - Притчи 10:29; Мат. 11:15 - Пс. 107:43 - Мат. 6:22 - Йоан 7:17 - Мат 13:12; Йоан 8:47 - Йоан 5:40 - Йоан 10:27

Молитва: Господи Твоите пътища са винаги прави и те са светлина пред мен. Когато се спъвам понякога, когато без да забелязвам съм се отдалечил от Теб и съм се опитвал да ходя в моите си пътища, Ти винаги ми напомняш да внимавам. Страхът от Теб е начало на мъдростта. Мъдростта е от Теб и аз искам винаги да пребъдвам в Теб, да слушам и познавам Твоя глас и да имам живот и то истински. Амин!

Отец на вечността

Вечер
Слушай, Израилю; Иеова нашият Бог е един Господ.
Аз и Отец едно сме: Отец е в Мене, и Аз в Отца - ако познавахте Мене, бихте познавали и Отца Ми - Филип Му казва: Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е. Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца - Ето Аз и децата, които Ми е дал Бог - Ще види плодовете от труда на душата Си и ще се насити - Аз съм Алфа и Омега, казва Господ Бог, Който е, и Който е бил, и Който иде, Всемогъщият - Истина, истина ви казвам, преди да се е родил Авраам, Аз съм - И Бог рече на Моисея: Аз съм Оня, Който съм; Рече още: Така ще кажеш на израилтяните, Оня, Който съм, ме изпрати при вас.
А за Сина казва: - "Твоят престол, о Боже, е до вечни векове - И Той е преди всичко, и всичко чрез Него се сплотява - Защото в Него обитава телесно всичката пълнота на Божеството.


Исая 9:6; Втор. 6:4; Йоан 10:30, 38 - Йоан 14:8-9 - Евр. 2:13 - Исая 53:11 - Отк. 1:8 - Йоан 5:58 - Изход 3:14; Евр. 1:8 - Кол. 1:17 - Кол. 2:9.

Посвещение всеки ден - сутрин и вечер от Самуел Багстер (1772-1851), 3 Ноември
Пламен Шопов, http://svetlina-za-vseki-den.blogspot.com/
Благословение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар